Pagina's

woensdag 31 augustus 2016

Zomer polkadot jurk

De afgelopen weken heb ik heel veel zomerjurken gemaakt, maar ik had geen tijd om er een foto van te maken en hier te plaatsen. Een van de jurken die ik heb gemaakt is een polkadot jurk. Die stond al heel lang op mijn verlanglijst. 

Deze donkerblauwe tricot stof had ik al sinds februari in huis, maar ik wist maar niet welk patroon ik hier voor wou gebruiken. Dus dit heeft maanden in mijn kast gelegen en toen wist ik het. De simpele burda jurk met een kleine uitloop. Een beetje fifties maar niet to much.

Ik ben dol op polkadots en inmiddels heb ik al weer 3 jurken in mijn kast hangen met stippen en er gaan er de aankomende periode  meer volgen. Ik heb nl ook nog een stofje liggen met mega grote stippen, maar ook hierbij weet ik nog niet wat ik er van moet maken.


Deze jurk is een voor mij bekend patroon. De bovenkant is hetzelfde als de Koningsdagjurk en de onderkant is de Ariel jurk. Heel simpel. De mouwen lekker kort, super mooie hals en hupla 1 avond in elkaar gezet. 

Blauwe jurk met witte polkadots stippen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten