Pagina's

donderdag 13 oktober 2016

Appeltje eitje

In het begin van de hersft ben ik helemaal in to appels.
Appels plukken, appelmoes, appeltaart en vanaf nu dan ook een echte appeltjes jurk om de herfst te vieren.

Deze stof is een soepelvallende tricot. Ik zag de stof op een website en ik moest de stof hebben en ik wist ook al meteen wat voor soort jurk ik er van wilde maken. Een lang vallende jurk die perfect staat bij mijn grijze laarzen.Het model is een mix van bijelkaar gezochte en aangepaste patronen.
De rok is de klokrok uit het boek 'Allemaal rokjes'. De bovenkant is de Audrey jurk samen met mijn h&m shirt.
De schouders heb ik aangepast omdat de schouders van de Audrey met mouwen niet zo mooi zijn. Dus heb ik de patronen op elkaar gelegd en er een nieuwe van gemaakt.

De jurk zit perfect. Ik vond alleen de appels wat saai, dus heb ik er een elastische paspelband tussen gezet.
Het is een makkelijk in elkaar te zetten patroon. In één avond inelkaar.  Appeltje eitje. Hoe fijn is dat? Laat de herfst maar komen!

vigo swafing jurk appel

Vigo van Swafing appel jurk
 
 
 
Vigo van Swafing appel jurk
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten