Pagina's

dinsdag 13 september 2016

June Jurk la maison victor

Nog even en al mijn zomerjurken moeten plaats maken voor de herfstcollectie. 
Hier ben ik nog niet aan begonnen, omdat ik het buiten zo heerlijk vindt dat ik mij nog niet kan voorstellen dat het vanaf volgende week misschien wel een stuk kouder is en regenachtig.


June Jurk la maison victor


Deze week is het in ieder geval nog heerlijk en kan ik voor de laatste keer mijn June jurk aan van la maison victor. Wat een toffe jurk. Ik vind vooral de lage uitsnede bij de rug zo mooi.

De stof die ik hiervoor heb gebruikt is een donkerblauwe stretch katoen. Ik was, zoals bijna op alle stoffen die ik aanschaf, helemaal verliefd op de stof. Zo leuk al die felle bloemen op een donkerblauwe achtergrond.

De jurk ging redelijk vlot inelkaar. Alleen bij de armsgaten snapte ik echt niet hoe ik dat netjes voor elkaar moest krijgen. Dus heb ik dat maar afgewerkt met een biasbandje. Eigenlijk net zo leuk.
Verrassend genoeg zit de rits in de zijnaad. Echter trok ik de jurk vandaag zo over mijn hoofd heen en realiseerde me later dat de rits misschien helemaal niet nodig was aangezien ik de rits dus dicht had.



june jurk la maison victor


june jurk van la maison victor




Geen opmerkingen:

Een reactie posten